عنوان: راهی شده

مداح: حاج محمود کریمی

مناسبت: ایام فاطمیه، شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)

تولید: گروه استدیویی عبرات

دانلود با لینک مستقیم:

.: کیفیت خیلی عالی با حجم ۵٫۷۷ مگابایت
download_icon1

.: کیفیت عالی با حجم ۴٫۶۲ مگابایت
download_icon1

.: کیفیت خوب با حجم ۱٫۱۷ مگابایت
download_icon1

 

دانلود به وسیله کد QR مخصوص تلفن همراه هوشمند:

کیفیت خیلی عالیkarimi262-rahishode-160 کیفیت عالیkarimi262-rahishode-128 کیفیت خوبkarimi262-rahishode-32

کد پخش فلش:
شما می‌توانید با قرار دادن کد زیر در قالب وبلاگ یا وب‌سایتان بدون هیچ تنظیم اضافی، این نوا را در سایت یا وبلاگ خود داشته باشید.

متن شعر:

راهی شده دلم از سینه در پی تو
مثل هر سال امشب میری مدینه
زائر بی نشونه زهرا
کاشکی امشب گرد راهت
روی سر ما بشینه
مردم از جدایی عشق من کجایی
صاحب عزای این مجلس عزایی
روی لبت تبسم داری
بین چشمات ، اشک پر خون
مردم از این بیقراری
حال دلم شده پاییزی
حال و روزت، ابر و  بارون
بارونه فصل بهاری
چشم من گریونه ، روی تو خندونه
دست من لرزون وای ، دست تو بی جونه
لخته ی خون گل بستر شد
نوحه ی تو شام آخر ، داغ تنه بی سر شد
خیمه گهی که خاکستر شد
گشواره ، گوش پاره ، معجر و انگشتر شد
کربلا شد خونه ، زهرا روضه خونه
دل نگرونه وای ، گریه هاش روونه