به گزارش خبرنگار دیارآفتاب در خنداب،مدیر آموزش و پرورش شهرستان خنداب از محروم ترین مدرسه در خنداب بازدید کرد.
این مدرسه در روستای احمد آباد واقع شده است دبستان نبوت احمد آباد اکنون با یک دانش آموز به فعالیت خود ادامه می دهد و دانش آموز آن نیز مهدیه رازگردانی ،دختری در پایه پنجم ابتدایی است.

 

 

مهدیه رازگردانی 12 سال دارد و یازدهمین فرزند خانواده است.
 وی از آینده شغلی خود می گوید :می خواهم معلم شوم تا بتوانم در روستاهایی مثل روستای خودمان تدریس کنم.
وی ادامه داد:من از معلمم بسیار ممنون هستم که با این مشقت و سختی این راه را برای آموزش به این روستا می آید.
وی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب گفت: من هم می خواهم مثل تمام محصلین کامپیوتر و وسایل آموزشی داشته باشم و ادامه تحصیل دهم.
مهدیه در ادامه به تمام محصلین هم سن و سال خود گفت: قدر معلمانتان و امکاناتی را که دارید بدانید و به تحصیل خود ادامه دهید.

 


معلم این مدرسه محسن فرجی است ، یکی از دبیران با تجربه و با سابقه خدمت 29 ساله در آموزش و پرورش شهرستان خنداب است که در هفته 3 روز برای تدریس به مهدیه به این روستا می آید.
فرجی گفت:تعلیم وتربیت فرزندان شغل انبیاء است همانطوریکه پیامبران الهی وظیفه شان آگاهی بخشیدن وتربیت انسانها است، معلم نیز در قبال شاگردان، که نسل فردای جامعه ماست مسئولیت مهم وخطیری در امر تعلیم وتربیت آنها دارد

وی با خودروی شخصی عبور و مرور می کند و از سختی های این کار به خوبی یاد می کند و می گوید من بخاطر دلم کار میکنم نه بخاطر اضافه حقوق و چیز دیگر.

 


فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خنداب در گفتگوی که با دیارآفتاب در این مدرسه داشت ضمن تقدیر و تشکر از محسن فرجی معلم دبستان نبوت احمدآباد تصریح کرد:آقای فرجی یکی از معلمان با سابقه در سازمان می باشد امید وارم که همه معلمان باتوجه به مسئولیت خطیرشان وظایف خود را درقبال شاگردان خوب شناخته و به آن عمل کنند و در امرتعلیم وتربیت شاگردان والگودهی سالم برای آنها موفق ومؤید باشند تا باشد که نسل فردای ما یک نسل متعهد، توانمند و کارآمد باشند.
وی ادامه داد معلمان می‌توانند دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرده و آنان را با آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کنند.

 

وی ادامه داد :خدمت ما تا دیروز حضور در جبهه و دفاع مقدس بود و امروز هم این کار کمتر از آن نیست بلکه همه جوانان دست پرورده این کلاس ها هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت:رسالتی که امروز بر دوش ما است بسیار سنگین است

در ادامه نیز به دانش آموز این مدرسه جوائزی از طرف اداره آموزش و پرورش و به معلم مهدیه لوح تقدیر ی اهداء گردید.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان خنداب هم به خاطر عالی بودن درس دانش آموز قول خرید یک دست لباس مدرسه،کفش و تخته وایت برد را به مهدیه خانم داد تا برای ایام نوروز برای وی تهیه نمایند.